dimarts, 9 de febrer del 2010

la Toscana

Com ja sabeu molts dels meus amics, aquest estiu passat vaig estar a Itàlia, concretament a la Emilia Romagna i a la Toscana. A la primera regió, com que no la coneixia, em vaig dedicar bàsicament a fer turisme, però a la Toscana, com que ja hi havia estat fa tres anys, i ja coneixia més o menys la regió, vaig poder dedicar més temps a pintar. Això és tot el que vaig fer in situ, tal i com els vaig acabar allà, pues no m’agrada retocar-los després a casa. Ja sé que els hauria tingut que penjar abans, però mai és tard....















1 comentari:

  1. Alberto..está escrito em catalão, entendi quase tudo, mas uma coisa é certa: as cores são muito características da Toscana, da Itália, sem duvidas vc retratou isso muito bem. Não apenas as cores, mas também a vegetação. Ótimo, não tinha visto este post. Um abraço caro amigo.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...